♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Venter barn nr 2 i januar. til første mann fikk vi barnevogn av svigerfar , seng og voksipose av mine foreldre. Ingenting fra svigermor. Hun har nå sagt at hun ønsker å kjøpe noe til babyen som kommer. Jeg har funnet en vugge jeg ønsker å kjøpe men synes det er vanskelig å si til henne at den vil vi ha fra deg!...... Sendte en melding som lød slik: Hei ..... Vi har funnet en vugge vi ønsker til babyen. den koster 700kr. har du lyst å være med på den? Var det frekt av meg ??? Føler meg litt dum nå.
nr 6 på vei Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Det var ikke frekt, fint initiativ synes jeg......
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Fikk svar av henne: OK... Kan jeg sende melding og si at jeg har bestillt vuggen og at hun kan sette inn penger til meg??
<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Det går sikkert greit, men spørs også litt på hvilket forhold du har til henne da? Og om hun har gitt uttrykk for at hun vil selv velge noe. osv... Tror jeg vil heller spurt om hvordan vi ordner betaling? Men kan jeg spørre hvor du har funnet vugge til 700? Jeg er også på utkikk, men de er som regel mye dyrere...
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Svigermor og jeg har et veldig fint forhold, men jeg synes det er ekkelt å be om å få noe, hvis du forstår. Vuggen skal jeg kjøpe brukt!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Send en mld der du skriver; "Flott:) Nå er vuggen bestilt." Eller noe i den dur... Ville IKKE spurt om betaling allerede nå;o) Ta det en annen dag. Er hyggeligere hvis hun tar initiativ til betalingen selv, så la det ligge litt før du begynner å "mase om" penger;o) hehe.. Det er forresten egentlig en jobb for mannen din:D
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Vilde-05 & lillefrø juni-08: Vi kjøpte en vugge på Happyland (Svinesund) i august i år. Det kostet 800,- for vugge, himmel, "pyntekant", madrass og sengetøy. Vi kjøpte en madrass ved siden av vi da.. Som kostet rundt 250,-. Synes den som fulgte med så litt tynn ut;o) Bare et tips=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå