Gå til innhold

snufs...et lite syteinnlegg fra ei som er lei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg så lei at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...gleder meg sånn til det er over.halsbrann og sure oppstøt har blitt en god del av livet,må spy nesten hver dag og har fått en kraftig forkjølelse i tilegg.og siden søndag har jeg gått med noen ubehagelige maserier...enda er det en stund igjen.dette har vært et rart svangerskap der jeg føler jeg har fått og hatt alt.

heldigvis har jeg hatt god støtte fra samboer gjennom alt og vi gleder oss til jenta kommer.

er det andre som er møkka leie??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og! Har halsbrann og sure oppstøt nesten hele tiden, samme hva jeg spiser. Har pleid å drikke melk før jeg legger meg, men nå har det sluttet å funke...

Våknet i dag med noe som føltes som en motorsag i halsen, har blitt skikkelig forkjøla. Og jeg er midt i eksamenstiden, har en i morra til og med... Blir gøy å sitte der i fem timer og hoste med rennende nese, og å være slapp og sliten.. I tillegg har jeg fått omgangssyke, klarer ikke å spise noe uten å kaste opp, og magen er endten for hard eller for løs.. Vil ikke mer nå jeg..

Skrevet

Huffa da, Marita!

Har ikke så mye å trøste deg med jeg... =0(

Sitter her med bihulebetennelse selv, og har akkurat starta på penicillinkur. Vært konstant småsyk helt siden Knøttet starta i bhg i august... Gleder med til å få ut denne ungen, kan du si!!!

Bra du har en flink og støttende samboer. Vi er heldige begge to der, tror jeg =0)

Og du, de der maseriene skal bare slutte å komme, for her skal det ikke være no sniking i køen altså!!!!! ;0)

God bedringsklem fra

Skrevet

uff høres ikke no særlig ut!!

Jeg føler meg snytt, alle sier at når hodet er festa så blir det bedre med sure oppstøt og du slipper å få så vondt i ribbeina fordi ungen ikke ligger og sparker så høyt lenger...veeeel min unge er såå lang at selv om hodet er festa så er rompa rett ved ribbeina og jeg har fortsatt vanvittig med sure oppstøt nå 2 dager før termin!

*sukk*

Sutre sutre sutre, men dette klarer vi:D

ALLE sniker i kø for tiden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...