BarnNr.4 :) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Det var noen som snakket om det i går, men jeg fikk aldri svar på hva det betydde...
Mininni Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg lurte også på det, men ingen svarte jo deg, så da søkte jeg litt på nettet selv, og fant følgende: "Stripping er tøying av livmorhalsnens åpning. Dette skal kun gjøres om man er moden, dvs mormunnen er myk og helst avflatet (borte) eller veldig kort. Man bør også ha minst 1 cm åpning. Man tar tak med et par fingre inni åpningen og tøyer den ut noen sekunder." Så da vet vi det
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Det er riktig som Mininni sier. Lege eller jordmor røsker litt oppi der, med andre ord. Ikke helt behagelig, men så blir det sjelden gjort med mindre man er på overtid, og da er man som regel overklar til å komme igang med fødselen så det spiller ingen rolle Jeg ble strippet to ganger sist svangerskap. Etter første gangen tenkte jeg: "Jøss, dette gjør jo ikke vondt, alle som har skrevet at det gjorde vondt må ha overdrevet??". Men så satte det heller ikke igang noe. Andre gangen gjorde det litt vondt, og jeg kjente det godt etterpå, litt blod når jeg tisset etc, men så kom sønnen min som et skudd neste morgen, så da gjorde det ikke noe
BarnNr.4 :) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 okay;) ja da vet vi det:) ENDELI noen som gidder å svare;) Thank you Mininni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå