Brillemamma Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Aner ikke hva vi skal kjøpe... Trenger noen tips her!!)
Lykke*Li Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Lillemann fikk lenestol av oss ifjor, da var han på den alderen...Det slo SKIKKELIG an for å si det sånn....Fikk sånn i microfiber, med sånn fothviler som kommer ut når du legger deg bakover...Dennis heter den tror jeg på Bohus/Skeidar! Han digger den. Sitter der å spiser(med brett),ser på tv,leser bok! Elsker den
Lykke*Li Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jo, også fikk han "balansesykkel" fra Toys'r'Us...Sånn uten pedaler, bare 2 hjul,sete og styre! Den har han også forelsket seg i....Skal se om jeg finner den på nett,så legger jeg ut link!
Mockanin Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Den store greie i år er vist den roboten fra Fisher Price.. Så den i går og syntes den så moro ut. Svigermor gikk rett på Brio og kjøpte den. Tilbud på den på brio nå til 250 kr.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Vi har kjøpt garagen til Fisher Price til vores på 15 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå