*Vetlis* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Det er tydeligvis noen som sliter litt mer enn andre hehe! Men skal ikke dytte innlegget videre oppover. Må bare prøve å få folk til å følge litt med. Sikkert en sånn halvgammel gubbe som prøver å få litt nytelse her BAH!!!! Har liksom sett det spørsmålet dukke opp overalt! Patetisk spør du meg.....
kokosyklus Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 He he he, jeg vet! Har tenkt det samme. Ekle gubber finner ofte veien inn til slike ting som dette:) UGH UGH UGH! har vært en del slike innlegg her inne den siste tiden ja. Jeg kjeder meg riktignok her jeg sitter låst inne, men svarer ikke på alt av innlegg av den grunn:) OI, nå ringte sjefen min ang en fast stilling jeg har søkt på... Huff, dette blir spennende! Jeg ble gravid mitt i et vikariat og det går ut mens jeg er i permisjon... Det virker ikke helt som jeg får denne stillingen altså. Men man kan jo håper:) Åh, nå tenker jeg bare på alle de tingene jeg skulle sagt mer om:) he he typisk!
*Vetlis* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Ja uff, dessverre! Pleier ikke svare på sånt jeg heller, men må liksom kommentere det, når de er så mange som går på hver gang!!!! Er det mulig liksom! ? Oi, ja det er nok spennende! Du må ha lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå