Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Klokka ti på halv 9 så ringte det villt på døra her.. Jeg er hjemme i ulønnet permisjon da jeg ikke har fått barnehageplass til barna mine (har fått til jenta mi fra februar da, men til da skal jeg gå hjemme..) og utenfor stod en jente i nabolaget som er rundt 7 år.. Hun spurte om ikke barna mine skulle på skolen eller i barnehagen. Jeg prøvde høflig å si at nei, de skulle være hjemme. Så spurte hun om hvor de var.. Jeg svarte som sant var, at de lå og sov enda, og hun svarte: enda?? hvorfor det da?? så jeg svarte at de var vel trøtt da siden de ikke hadde våknet enda.. så sa hun: skal ikke du gå å vekke de da? jeg bare: eh.. nei? siden de ikke skal på skolen eller barnehagen og jeg er hjemme så skal de få sove til de våkner. Så kom katten vår.. Puzi.. Å så søt katt! hva heter den? Jeg svarte Puzi, og hun bare: har ikke den navn? arg... hun er skikkelig uforskammet selv om hun ikke vet det ellers også.. bare går rett inn i hagen vår å skal disse i baby-dissene og herjer med alle tingene.. har prøvd å si fra at hun må gå hjem, men ikke alltid like lett... Virker litt tilbakestående... Så hva kan man gjøre da.. hjelper ikke snakke med foreldrene (og hun er adoptert) for de virker bare sure om noen snakker med de.. og hvis hun er litt psykisk utviklingshemmet på ett vis så er det jo ikke så lett å få henne til å forstå at man ikke bare kan gå å ta seg til rette i andres hager og slikt.. Mine barn er 1 og 3 år, og hun vil de skal komme ut å leke lissom... uff.. ble litt langt dette da, men måtte bare få ut litt frustrasjon! Ha en fin dag
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 hmm....hvis nabojenta er rundt 7år,hvorfor var ikke hun på skolen på den tiden??
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 hun var på vei.. går forbi huset vårt på vei til skolen... huset vårt er ca 500meter unna barneskolen.. Så jeg fikk henne tilslutt til å gå ved å si at nå burde hun stikke så hun ikke kom for sent på skolen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå