~~DoraDora~~ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Bare en haug med fjols jo. Barnslige og idiotiske innlegg. Trodde det var litt skikkelig futt her inne jeg. Har mest sansen for saklige diskusjoner, og ikke toskeskap.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 så start noen diskusjoner på temaer du har lyst å krangle om. du får sikker noe respons. jeg er hvertfall nyskjerrig på hva du vil komme med.
~~DoraDora~~ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Hehe da kommer du bare til å sovne zzzzz Jeg er ute etter å ta andre kranglefanter jeg. Har ikke så mye å komme med selv.Liker bare å være uenig med folk. Hehe Alltid to sider av en sak vet du, og da liker jeg å være på den motsatte siden. Men det er jo håpløse debatter (Ikke mange som kan kalles debatt heller)her inne, og mange av de ønsker jeg ikke å sitte på noen side av en gang.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Sofavelger, med andre ord. Så du er garantert å ikke måtte forplikte deg. Modent.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 det er vel ikke sikkert jeg sovner, men hvis du vil ha skikkelige diskusjoner om temaer som er interesante for deg bør du jo starte de selv. eller hvertfall gi et hint så kansje jeg kan starte de, jeg er forøvrig helt enig med deg i at det ikke er noen skikkelige diskusjoner. men vanskelig å starte diskusjoner som intereserer deg om du ikke forteller hvike områder du ville engasjert deg i. jeg orker ikke diskutere politikk akkurat nå men er nesten garantert ikke enig med deg der. rasisme vel jeg er antirasist men lei av di diskusjonene og sor det er bare det samme oppat og oppat. men det er fult mulig å få i gang alle slaks diskusjoner om du bare gidder og har rette vinkling. venter fortsatt i spenning
Miss L å di Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/20/509395.html viss du gidder å lese denne så kan du jo si hva du syns. Jeg tror det hadde blitt sånn, å hadde det vært litt driv i oss damer, så hadde vi krevd at ting ble lagt mer til rette for luksusfødsler....
~~DoraDora~~ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 Miss L Leste linken din, og jeg er 110 % sikker på at den og andre liknende saker er skrevet av selvmedlidende kvinner selv. Jeg har vært med to kvinner på fødslene de har gjennomgått, og jeg er sikker på at hun ene kunne ha skrevet dette. Da jeg var med eksen på fødselen av eldstemann, så ble jeg vettskremt. Hun hylte og vrælte som en stukken gris. Jeg satt i sjokk på sidelinjen. Tenkte at dette var siste gang jeg var med på en fødsel. Da andremann skulle komme ut til vår verden, holdt jeg meg på gangen når det verste stod på. Men skrikene nådde meg overalt hvor jeg gikk. I tiden etter fortalte hun alle hvor fæle fødslene hadde vært. Da jeg med min nåværende kone ventet vår første, hadde jeg ikke noe valg. Hun skulle ha meg med. Jeg grudde meg i 9 måneder. Og svar preget av angst da vi ankom fødestuen. Men der fikk jeg atter et sjokk, for hun skrek ikke i det hele tatt. Hun hadde smerter men gaulte ikke av den grunn. Det var en flott opplevelse, til og med for meg. Og i ettertid så fortalte hu alle om hvor fantastisk fødselen hadde vært. Da vi fikk nestemann gledet jeg meg hele veien, og syntes det var spennende når veene satte i gang. Det jeg tror er at det er noen kvinnfolk som har lav smertegrense, og det er de som skriver slike innlegg som i denne linken din. Det er kvinner som ønsker oppmerksomhet, og dette er en måte de kan få det på. Hadde det vært så gale så ville dere kvinnfolk også ha presset på, for å få det slik som det i det innlegget kommer frem at menn ville gjort dersom det var vi som måtte føde. Uten tvil !
ragna Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 hmm, har du prøvd skravle? der blir du først korsfestet før de trykker deg til sitt bryst. du vil like det. og du er jo mann.
KariMari Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 It takes one to know one, pappa;-) Du har fullstendig peil på hva du prater om iallefall, så dette ble jo plutselig en virkelig seriøs debatt......not.
Miss L å di Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Jeg tror nok fødsler er forskjellige og at alle opplever fødsler og smerter forskjellig. Men at en fødsel kan være verre enn en annen, det er jeg ikke i tvil om. Min mor har hatt 2 fødsler, og det var som himmelen og helvete. Jeg for min del får ikke lov til å føde mer, så jeg driter i hvordan det hadde vært å føde igjen. Men det skal sies at menn ofte finner lettvinte løsninger på ting. For eksempel: Når tidene ble mer moderne, og det ble krevd at mennene skulle hjelpe til med oppvasken, da varte det ikke lenge før oppvaskmaskinen kom... Er menn litt late?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Tror nok du passer best på skravlesiden:-) Du skriver jo som en fjortis og har nykker som ei prepubertal nikkedukke som sklir godt inn blant bermen på skravlesiden:-) Farvel:-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Slapp av lille venn:-) Deg har jeg ikke begynt med ennå.. dette var nok til han som kaller seg fulltidspappa:-)
Miss L å di Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 aaaah... nice. fint for han at han er veeelig saklig ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 Tenker han sitter med store sie balkonglepper og et snurt hormonforstyrra trynfjøl, når han møter de "saklige" kranglerne:-) Han skal få skryt over at han er flink til å sparke fra seg med å angripe brukerne her inne i et panisk forsøk for å få oppmerksomhet:-) Sikkert en bortskjemt liten tass med liten tiss og stor tro på seg selv:-)
Miss L å di Skrevet 21. november 2007 #16 Skrevet 21. november 2007 Kunne ikke sagt det bedre selv :-) Du har trening i dette forsår jeg...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #17 Skrevet 21. november 2007 hehe... kan si meg litt enig med at det er ikke alt som er like saklig nei:P.. men her er det masse forskjellige folk,alle er forskjellige.. så da er vel meningenne om hva som er saklige innlegg og forskjellig.. noen synes sine innlegg er saklige. da ser di selfølgelig ikke noe problem i det.. men det du sa om kvinner og fødselen, var jo ikke så veldig skalig.. hva vet du om smertenne en fødsel gir deg.. det sies jo at det er en grunn til at det er kvinnenne som føder, fordi smertene hadde vert for store for mannfolk.. og det er faktisk jævlig smertefullt, og ikke synd på deg som måtte vere med første gangen og hørte på.. det minste du kunne gjøre, når vi er dem som må gjennom smerten.. så kanskje ta opp et tema der du har litt mer erfaring?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå