Brillemamma Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Testet på mandag, negativ...så har jo bare ventet på at mensen skal komme, så vi kan begynne en ny pp snart! Så da er det snart over i 2.pp... Håper på full klaff! Men er så vansklig nå når syklusen er forandret..vet jo ikke når jeg har el... Så får vel bare kjøre på hele mnd da..;)hehe
Dotten Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Æsj så kjedelig. Men da blir det kos daglig i steden for da. Mannen din er nok minst like glad for det han. Har lest her inne at noen av mannfolka føler seg litt "snytt" når det klaffer i første forsøk, da de hadde sett for seg ekstra mye kos i dagene, ukene og kanskje månedene fremover... He, he. Lykke til forresten. Er selv i min 16. pp. Hopper over i den 17. nå denne uka tenker jeg, da jeg har INGEN symptomer.....! Liiit lei ja Men har jo heldigvis ei lita snuppe på 2 år å kose meg med!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Uff, så kjipt!! Tror vi hadde ikm omtrent samtidig.. Jeg hadde ca 15 nov. Er mange dager over nå. Fikk negativ CB digital før helga, og negativ stavtest fra billigtester i går.. så TR er vel like rundt hjørnet her og Er slitsomt å gå rundt å vente, spesielt nå når det nærmer seg julebord.. Lykke til i ny pp!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Nei så dumt! Ekstra kjedelig når den er så mye forsinket, da har man fått en del forhåpninger. Håper det klaffer neste gang da. Anbefaler å bruke EL-tester:) Masse lykke til med neste pp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå