Gå til innhold

Ang, spiral. Kan noen hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt spiral i 7 mnd nå. Har bare hatt veldg små blødninger hver mnd, som sikkert skal fårestille mensen. Men nå bare 2 uker etter jeg hadde forge menstruasjon begynnet jeg å blø i natt, og det myyye mer en jeg har blødd siden jeg satte inn spiralen. Lurer på om noen av dere har opplevd dette, og kanskje hvet hva det er. Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei....Jeg var å fjernet spiralen min for ca. 1 mnd siden. Hadde da hatt den ett år ca. Jeg begynte også å få slike blødninger utenom mensen etter ca 1/2 års. tid... Det stoppet ikke, bare økte på. Pluss at jeg hadde sterkere smerter enn noen gang!

Jeg gikk til gynekolog og han sa at trådene hadde nesten grodd fast i livmor-veggen, noe som forårsaket "menssmerter" og smerter etter sex, samt blødinger utenom mens og lengre mens enn vanlig!

Jeg anbefaler deg å sjekke det.....

Skrevet

ja, det tror jeg virkelig at jeg bør gjøre om det der kan skje.. Huffa meg. Var det ikke vondt å ta den ut da? Når den neste hadde grodd fast?

Skrevet

Nei, var ikke vondt. Var vondere å sette den inn! Er bare et litte rykk og et stikk også er den ute. Er bare en tråd da, så det vil kanskje kile litt! Men jeg merket ikkeno nesten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...