Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 og hadde ikke noe salat igjen. men jeg kar opp litt tomat, agurk, avokado, paprika, og slang på noen grønne oliven. litt salt og pepper og rapsolje. og mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh det var godt. fant jo ut noe nytt og godt og friskt å spise jo.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Så flink du var da. Jeg hadde heller ikke lyst på brød, men så fant jeg pølser.... Blæh, så nå er jeg kvalm etter å ha startet dagen med to kalde wienerpølser. Snakker om kjernesunn frokost ja:(
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 flink til hva, å spise mat?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 å spise sunne ting
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 å sånn, vel! jeg har kake etter i går som helt sikkert blir spist på i dag. sunn er jeg ikke så flink til men jeg liker også sunn mat. pølse er jo ikke det værste du kunne kastet i deg.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Nei, jeg kunne ha spist godteri isteden. Sant det:) Nå føler jeg meg mye bedre!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2007 nemmelig! fint å få noen til å føle seg mye bedre spesielt siden jeg nettopp spiste litt sjokolade selv. f***
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Sjokolade? Det er da ingenting. Vær glad du ikke spiste sukkerspinn=)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2007 nå ble jeg jo ikke så lite sugen på akuratt det jævla kineriet ved navn sukkerspinn hater det egentlig som pesten men må smake når tullahar på tivoli om sommeren.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Æsj, jeg husker jeg alltid ville ha det på tivoli når jeg var liten, men mamma sa faktisk nei. Det tror jeg er det eneste jeg ikke fikk lov til å spise som liten.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå