RaPe Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 i går måtte jeg ringe jordmor... Er 2.gangs, så jeg burde jo helst kjent magen over skambeinet nå... men neida.... Men jordmora mente at dette var så individuelt, at jeg burde ikke bekymre meg så mye. -selv om jeg kjente nr1 på denne tiden... Rart at mage nr2 skal komme senere... menmen... prøver å slappe av, men.... uff, så mange ekle tanker man får... Er vi flere som ikke kjenner noe til magen enda?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Det er vel mar normalt enn unormalt. Har kjent mine mager fra uke 15 ca. Det er jo så forskjellig!
RaPe Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 ok, takk for svar... trodde jeg skulle være mer avslappa denne gang, siden jeg har vært igjennom dette en gang før,,,, men jaggu dukker det opp spøkelsestanker likevel... Det står jo overalt at man nå kjenner magen... off...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 er 14uker i dag og har fått litt mage,men er litt slik bekymret fordi jeg ikke kjenenr de boblene jeg gjorde i uke 13 med første mann.Men prøverog slappe av.Skal på ul neste uke oghåper at alt er iorden.
RaPe Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 så du kjenner den harde livmor-kanten inni der? hvorfor har du UL så tidlig? Privat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå