Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 jeg satt akkurat og tenkte på det samme! er så kjedelig å bare skrive det samme gamle "god jul og godt nyttår etc", kunne tenke meg å skrive et hyggelig dikt eller noe.... Noen som har noe fint de vil dele?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg lager julekortene selv,trykker inn GOD JUL OG GODT NYTTÅR og så trykker jeg inn O jul med din glede og barnlige lyst,vi ønsker deg alle velkommen.............(første vers) Så skriver jeg litt personlig. F.eks at året som gikk så vi ikke så mye til hverandre,håper at det forandrer seg i året som kommer. Jeg skriver litt om hva som er planene i julehøytiden osv. Skfiver slik at hver enkelt føler at jeg har tenkt på dem når jeg skriver det. Søskenbarnet mitt lager julebrev,hvert år,der hun skriver litt om hva som er skjedd året som er gått,der hun kopierer inn bilder. Det er veldig koselig synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå