nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 her driver sambo og maler siste strøket i taket på soverommet vårt mens jeg og lille ser mikkes klubbhus. skal sitte her til vi skal til legen med snupp etterpå, kanskje prøve å lure i henne litt mat innimellom, da... også skal jeg rydde i skapene og ordne litt så vi får det fint når vi flytter senga inn igjen i morgen )
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Vi skal til mamma/mormor og rydde i en bod. De har en bod full av leker etter oss barna og jeg har visst lovet i over ett år at jeg skal komme og plukke med meg en del ting. Gleder meg til kvalitetstid med mamma og snuppa koser seg sånn hos mormor. Kanskje vi får boller også?? Mmmmm, mammas boller!!!! Dette blir en herlig dag.
Twig Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Sove litt, mens snuppa er i bhg (blitt lite av det i natt pga hosting :S), så sende en mobiltlf opp til min kjære, som er i møre
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 tja.. jeg er sykemeldt pga muligens kronisk bihulebetennelse.... skal rydde og ordne litt i huset.. vaske klær, og en liten tur på matbutikken og europris.... så er det middagslaging og henting av barn i barnehage etter hvert. i kveld skal jeg til en venninde på kortlaingskurs. gleder meg masse!! trener litt ny inspirasjon!!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 I dag skal jeg til homopat,jordmor og frisør. Og i kveld på symøte. Blir en hektisk dag.
Sara Rompompei Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 I dag har jeg planer om å være superflink husmor! Her er det rydding og vasking som står på tapetet. Sitter bare å venter på at effektivitets-basillen skal bite meg. Den kommer nok............... snart..................
LadyLuck & Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 nå skal vi se little einsteins, så på butikken å handle. Og så kommer pappa hjem, så etter det vet jeg kun at det skl lages middag i løpet av dagen
Mille** Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Jeg er sykemeldt pga diare, diaren har gitt seg, men pga jobben min så får jeg ikke komme tilbake før etter 48 timer etter siste diare. Dvs sykemeldt i dag og i morgen. Kjipe greier, for nå er jeg i fin form også. ( Får vel rydde litt og ta unna litt husarbeid. Har allerede begynt sånn smått.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 hehehe.....skal på jobb i ettermiddag da men før det skal jeg vaske stue,bad,kjøkken,gang + gjesterommet. Får overnattingsgjest i kveld!!! Skulle også ha pakket inn noen julegaver og lagt i sammen litt klær og vasket et par maskiner med klær. Ting hoper seg veldig opp når mor har vært syk:)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Skal hente sykebilen strax... Hatt den på service, og skal innover til Oslo med den i morra så vi får fiksa sirena som har streika :S
lenej :o) Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 *grøss* - idag skal jeg begynne å sy julekjolen min! har aldri sydd klær før.. håper bare mini sovne snart, han er sur, grinete og har masse feber så... treng sin søvn for å bli frisk..
3 blå Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Jeg skal på jobb klokka 12, er 50% sykemeldt så det blir kun 3,5 time på jobb i dag. Men før det skulle jeg virkelig ha støvsugd å vaska huset, så jeg får komme meg igang snart Det blir pannekaker til middag på meg og lillegutt i dag, og så får vi kanskje besøk av tanta mi og søskenbarnet mitt senere i ettermiddag. Håper denne dagen går suuuperfort, for i morgen kommer kjæresten hjem :) Juhuuu :) Han er ikke helt sikker enda, men det får jeg vite i kveld. Hvis ikke kommer han på fredag. Gleder meg, gleder meg, gleder meg Ha en flott dag, jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå