Gå til innhold

Hvordan sprite opp forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har DU noen gode tips?

Her går det i den samme tralten hver bidige kveld når babyen er i seng. Nå må vi skjerpe oss! sitter bare i hver vår sofa og ser på tv eller surfer på nettet. Vi har så og si aldri noe skikkelig kvalitetstid sammen :-( problemet er ikke mangel på barnevakt, for vi har snille foreldre som mer enn gjerne stiller opp. Men vi får liksom ikke ut finger`n...er vel litt slitne når kvelden kommer begge to, så det er så lett å bare synke ned i sofan. Hvor ble det av romantikken....kosen....holde hender...komplimenter....kyssene?? uff, jeg savner å være skikkelig kjærester! Det er akkurat som om babyen sluker all oppmerksomhet, at vi ikke har nok igjen til hverandre.

Noen som vil dele noen tips om hva man kan finne på sammen, trenger ikke være noe store greier, bare noe kos å gjøre på kveldstid :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min og jeg er ganske opptatt av å holde oppe "piffen" i forholdet.. Gir hverandrre komplimenter hele tiden, det er viktig. Ikke så mye tid om kveldene vi heller, men når vi ligger på sofaen ligger vi i hvertfall og holder rundt hverandre, det er veldig bra kvalitetstid... Ser film sammen. Også prøver vi å kysse så mye som mulig..

Skrevet

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv... Vi prøvde å innføre en regel om at etter klokka så-så-mye skulle pc'n være slått av, gikk ikke såååå bra, men ble litt bedre. Men vi har innimellom vært flinke til å ha tante som barnevakt, så har vi dratt på fotballkamp, på restaurant eller på trening. Nå er det jo snart jul, så man kan jo pakke inn, eller lage, julegaver. Sette bilder inn i album, bake eller hva som helst man liker å gjøre... ting man ikke orker når baby er oppe. :) Ellers er det viktig som hun over sier, komplimenter, kyssing og klemmer i hverdagen er utrolig viktig! Lett å glemme seg selv når man har en baby...

Skrevet

Jeg og samboern prøver å klemme skikkelig og kysse i løpet av dagen.Det høres ut som en selvfølge,men i hektiske tider,så blir det gjerne glemt,uten at man er klar over det.Å jeg pleier å si at det er utrolig at en tar seg tid til å klemme og kysse hver eneste dag.For å kjenne hvor mye man betyr for hverandre.Av og til når det er mye styr i løpet av dagen,så legger vi oss på kvelden og blir oppmerksomme på at det har blitt glemt.Jeg mener at det er viktig å være bevisst på akkurat dette.Det er små ting,men det er de små tingene i hverdagen som teller.hvor klisje det enn høres ut,så er det sant!

Å det å være bevisst på hva partneren din gjør som er så bra,som du er takknemmlig for,å fortelle det. Vi tenker det,men er for lite flink til å fortelle det.Jeg har en samboer som er utrolig flink til å skryte av meg til meg,jeg er av den typen som ikke helt får til å si det,men jeg prøver så godt jeg kan.skriver det i det minste på sms.Rart at noe så enkelt og bra,skal være så vanskelig å få sagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...