Gå til innhold

God morgen alle sammen ! ! =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

åååhhhh *strekke*

sovet vindunderlig i natt.

I går kom endelig den nye sengen vi har ventet på, og var bare megdigg å sove i den.

I tllegg har sambo tatt småen i dag tidlig, så jeg måtte bare stå opp nå når han skulle på skolen.

Skal litt til for å ødelegge denne dagen ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :-D

Er litt missunnelig nå ja. Har ikke sovet en hel natt siden... tja... mai kanskje....

 

Men men, er uansett såååå gla på dine vegne! Håper du får en strålende dag!

 

c",)

Skrevet

så nå er det bare å hive ham i vogna og gå på butikken (kjøpe bleier etc)

er jeg ekstra heldig så sovner han, og jeg får støvsuga huset før sambo kommer hjem i ett tiden.

 

Så det store spørsmålet, når han var så snill, hva skal an da få til middag?

Blir liksom tit med lapskaus i dag syns jeg

Skrevet

Lag marinert laks med poteter, rømme, agurker, gulrøtter, aspargis og hollandaisesaus eller sandefjordsmør. Det er middag med gagn i det!

Skrevet

spiser nok ikke rd fisk noen av oss, men probemet er løst.

Fikk nettopp telefon fra en smørblid sambo som lurte på om jeg kunne lage kjøttkaker med poteter,saus,erter og tyte (tyttebærsyltetøy) til ham i dag. Så blir nok det,men jukser litt og kjøper kjøttkaker (tar så lang tid å lage, og det har ikke småtten tålmodighet til (han leker, jeg lager mat)

Skrevet

God morgen, LadyLuck! Høres ut som en herlig morgen!

 

Har sovet ganske greit selv i natt og fikk verdens besteste kos av frøkna da hun våknet. Er deilig når dagen starter så godt!

 

Mannen min blir lykkelig av lasagne eller hjemmelaget pizza. Hva med å lage noe sånt. Dessuten så har han jo egentlig bare gjort sin pappa-plinkt har han ikke?? ;) Men på den andre side, får han masse cred nå så gjør han det kanskje igjen og igjen... ;)

Skrevet

æsj, no ble jo eg sulten.. må mekke no frokost!

 

jepp, eg å mini sto opp kl 07.12, da hadde han masse feber, og var sulten, så bytta bleie, spiste grøt og ga pinex. så fikk han sove videre. men mamman lå bare i "host, host, host" - så ble ikke mye søvn nei..

 

no er det en som sitt på bakenden sin, å skit.. mini lage god lukt nå ja..

 

men skjønner deg, at det er deilig med nye madrasser. vi fikk nye i oktober, trur eg d va, sånne herlige intelligel-madrasser...

sover som en stein, når eg ikke hoste da... :):):)

 

trur det blir fiskebolla til middag idag...

Skrevet

ja var det som varlitt tanken

Og så vet jeg at det er familiebesøk på min far sin side 8 desember, så må spare litt cred jeg også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...