Gå til innhold

For en morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna med minstejenta 1,5 år kl 6.15, lå å dulla i senga mi til ca 6.45, så stod vi opp og laget en flaske med melk som hun drakk mens jeg stelte meg litt på badet. Mens jeg var der inne hadde hun veltet en potteplante fra vinduet og stod og spiste jord!

Fikk dusja av henne det meste og satte oss for å spise frokost.

kl 08 stod eldstejenta på 3,5 år opp, og hun var pottesur!!!

Hun spiste frokost og jeg stelte henne, så skulle vi i barnehagen. Hun hyyyyylte og brølte og skulle ha på seg blinkesko i stedet for vintersko (her er 5minusgrader og vi GÅR til barnehagen).

Prøvde å forklare at det var for kaldt, og stod ute i yttergangen, mens hun stod i den andre gangen og brølte. Skulle kaste vinterskoene inn, for at hun skulle ta de på og traff henne midt i panna stakkar!!!

Hun hyler, Mamma, du slo meg!!!! Og jeg prøver å forklare at det var et uhell, men det skulle ikke hun høre på. Brølte hele veien opp i barnehagen, og når vi kom dit var det første hun sa: Mamma slo meg med skoa! Så måtte jeg frem med hele historien der, og følte jeg fikk skjeve blikk fra de ansatte...

Nå skal jeg egentlig lese til eksamen, men må dibbe v meg det verste morgenhumøret først...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke meninga og le, for jeg forstår deg SÅÅÅ godt!!!

Her er raserianfalla like ofte som smila, og om jeg skulle være så uheldig og komme bortat snuppa når jeg skal gå feks på kjøkkenet (for gudhjelpe, ho er jo i beina mine hele dagen), så sier ho "ikke DYTT, vrææææææææææææææl"..... Du dytta meg du mamma!!!!!" *Sukk*

Sett deg ned, pust, ta en kopp kaffe, te, hva du nå enn drikker, og tenk at det går over om 12 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...