Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg har nettopp kjøpt disse men har aldri prøvd viking før.Har brukt ecco sine vintersko og er fornøyd med dem.Hva syntes dere om viking skoene er de gode?
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Beste jeg har kommet over, har brukt de til tre barn i 12 år=)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Vi hadde Viking goretex vintersko i fjor. Utrolig gode. Har Friends (coop) sine i år.... Best i test..... nåja... Våt på bena til stadighet.... Så blir viking neste sesing igjen.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Vi er veldig fornøyde - brukte dem i fjor også. Han ble iskald i ecco skoene, uansett hvilke sokker vi brukte, men synes viking er mye bedre. Enklere å ta på også.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Så bra at dere er fornøyd med skoene, da har jeg nok gjort et godt kjøp:)
maiprins Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 De er knall fine!!!!!! Har brukt dem til sønnen min i 7 år på rad!!!!
hm hm Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Har de til 2-åringen og vi er veldig fornøyd med de! Så de kom høyt opp i testen i foreldre & barn.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Jeg var IKKE fornøyd med de vi hadde i fjord. Da hadde vi to ulike typer viking gore-tex og ungene var stadig vekk både kalde og våte på bena. Klaget på skoene, men butikken stod fast på at de var vanntette. Fant til slutt ut at de antagelig are var for løse og lave om leggen slik at vannet rant oppi der eller noe sånt til tross for at vi strammet dem godt. Det merkelig er at vi aldri har hatt slike problem med ecco eller elefanten. Og når skoene først var våte tok det jo evigheter å tørke dem. Nei, aldri mer viking hos oss, men det kan jo være at de du har er mye bedre enn de vi hadde i fjord da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå