Lavendel*06*10* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Nesten hver dag etter jeg har spist middag (eller mat i det heletatt)får jeg mage "knip".. Kjennes ut som rier å jeg begynner å kaldsvette.. Noenganger er det bare for at jeg må på do..rett og slett.. Andre ganger gjør det bare vondt en stund.. Før det går over av seg selv.. Dette skjer jo nesten hver dag.. Tåler jeg ikke mat eller??
*bokormen* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 så rart! dette har jeg slitt med lenge.. I perioder egentlig. Magen vriiiiiiir seg rett og slett. Har vært redd for at det er noe alvorlig galt. Legen min sa at det antagelig er fordi jeg ikke spiser jevnt nok utover dagen. Nå spiser jeg frokost forsiktig, og så litt mat hver 3. time. Det hjelp meg. Tror det også kan ha med stress og gjøre. Hvis du stresset en del og så setter deg ned og spiser en stor middag etc kan kroppen motarbeide deg har jeg hørt. Men jeg har ingen klare svar, vil bare fortelle at jeg vet akkurat hva du snakker om. Hvis du finner ut hva det er må du si fra?
meg & to små vampyrer Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Kan det være magekatarr eller en slik nerøs tarm-lidelse? Jeg får i perioder ofte ekstremt vondt i magen, oppblåst, klarer ikke gå oppreist osv. Det blir alltid verre i stressituasjoner og om jeg ikke spiser regelmessig f.eks.
Lavendel*06*10* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg aner ikke hva det kan være.. Men "fint" å høre at andre har det sånn også.. Om man kan si det er fint.. hehe.. Flere som har det slik , eller vet hva det kan komme a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå