Sara Rompompei Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Trenger litt tips her. vil ha noe som ikke vaskes av. Tenkte de kunne tegne noe fint (skal være gave til bestefar) og boksen er helt hvit og litt ru. Så jeg tror ikke det skulle være noe problem med feste. Hva bør vi bruke? Må ut å handle i dag, for boksen skal gis bort på lørdag.
Mockanin Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Glansbilder og scrappestæsj kanskje.. Gå innom en hobbybytikk og hør med dem. Må nok lakke utenpå dersom det ikke skal gå av i vast. Bør vel ikke annet enn å tørkes av uansett tenker jeg
Sara Rompompei Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Men jeg har lyst til at den skal bli full av fine barnetegninger. Docopage blir liksom ikke så personlig. Veldig fint, men da blir det liksom ikke fra dem...
;o). Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Fingermaling (tuber fra Panduro) som du lar tørke, og etterpå lakkerer med klar lakk (evt. vannløselig og hurtigtørkende). Jeg vet jo ikke hvor bra fingermalingen tørker på malt metall, men lillegutt her har i hvert fall "dekorert" noen kjempefine papphjerter fra Panduro, som jeg grunnet med rødt og etterpå lakkerte. De ble knallfine! Noen havner på juletreet, de voksne på bhg.avdelingen hans skal få et hver før jul, besteforeldrene skal få dekorerte trebokser, lagd på samme måten.
LadyLuck & Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 noe alla glassmaling?? ka jo evt lage decopage med barnetegninger og tapetlim på boksen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå