Gå til innhold

Knerten faller ikke til ro etter nattamming. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han får gjerne pupp kl 23 og kl 03 ca, men vi bruker så laaang tid før han roer seg og sovner igjen på natta.

Han er bare 10 dager, så vi finner nok ut av det etter hvert, men alle gode tips fra dere som ligger litt foran i løypa tas imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet han at det er natt da? Dette er noe du må lære han ved å ha samme rutiner hver kveld. Legger du han for natten på et kjølig og mørkt rom? Noen babyer trenger opptil 20min i egen seng før de faller til ro. Ikke byss på ham, det bare stresser. Ellers så bør man ikke ha for mye leker rundt sengen.

Min gutt klarte ikke å sove i mine armer. Han ville heller ligge i fred og ro inne på rommet sitt.Nå er han 7mnd og en drøm å legge. Når hodet treffer puten sovner han.

Skrevet

Min sovner etter amming som regel, men på kvelden legger jeg henen i sengen hennes og stryker henne lett over hodet. Hun virker helt våken men etter 5 min sovner prinsessa mi. Dessuten har jeg lagt min

t-skorte så hun kan lukte meg og det ser ut som om hun sover lengre med det.

Skrevet

ja, jeg legger ham på soverommet hvor det er mørkt og kaldere i sprinkelsenga som bare brukes om natta.

har forresten fått tips om at hvis de sovner ved puppen (skjer hver gang her) så bør de vekkes før man legger de ned. hva tenker dere om det?

knerten sovner v puppen, jeg legger ham som regel rett til sengs da, men så våkner han etter 5 min og er urolig...

Skrevet

Da høres det egentlig ut som han må rape. Ta deg tid til å få opp rapen etter amminga, så kanskje han sovner bedre etterpå.

Skrevet

Ammer du på soverommet? I begynnelsen sto jeg opp og tok gutten med i stua for å amme om natten, da ville ikke han heller sove etterpå. Nå ammer jeg sittende i senga mi og han sovner med en gang etterpå somregel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...