Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jr er 3,5 år, og hadde i sommer noen Bo sko (ala crocs) for å ha noe lett å ta av og på selv. Han brukte dem ikke så mye, og de ble pakket vekk når sommeren tok slutt. Nå har han brukt skinntøfler til nå, men jeg har akkurat kjøpt noen nydelige strikkede selbu sokker med skinnsåle. Jada, kjempefint tenkte dumme mammaen. For smurf har hele tiden nevnt at han vil ha med seg "crocsene" i bhg, for å bruke dem inne. Men siden jeg ikke synes de er særlig egnet som innesko, har jeg holdt tilbake. Helt til nå, for han fant dem selv frem på loftet i går, og de skulle han ha med. Og han var stolt som en hane når han kom i bhg i sjørøver crocs i dag - og til min store overraskelse hadde alle de 6 ungene som var kommet før han på seg crocs de også. Trodde ikke de var såååå populære som innesko, jeg da. Ulempen er at de begynner å bli for små, så da får vi vel kjøpe nye da... Jeg har altså ramlet av hva som er "In" allerede. Lover ikke bra dette her.
Cat.68 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Når skal det gå opp for de fleste at Crocs er en vanvittig god innesko. Den "ekte" vel og merke. De andre puster ikke slik Crocksene gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå