Galskapens overhode Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 I går var jeg og sambo på 3D for å finne ut hvilket kjønn som bor i magen min. Jeg har termin 28.02.08 og var da 26+0 i går. Forholdene i magen min var visst optimale. morkaka ligger mot ryggen min, og masse fostervann. De trenger mye fostervann rundt babyen for å få et fint bilde.. Lillegutt i magen min lå derimot med hodet helt nederst i livmor med begge hendene foran ansiktet og med ansiktet dyttet helt opp mot livmorveggen.(Dette resulterer da i lite vann ved ansiktet) Var et par ganger der han snudde seg vekk og vi fikk tatt en paparazzibilde.. men han var ordentlig umulig. Fikk med bilder av ansikt, føtter, fingrer og pungen. Vi fikk også avkreftet klumpfot, ryggmargsbrokk,pukkelrygg, leppespalte. Og siden navlestrengen var normal er sannsynligheten for kromosomfeil minimal. Var så godt å se at han var helt perfekt.. Telte 10 fingre og 10 tær. Så fantastisk.. jenta mi får en lillebror.. JEG skal bli mamma til en liten gutt. Legen målte lårbeinet og hodet til å være uke 27+0, ikke 26+0 som ordinær UL har satt meg til. Og han er så stor som hele 1100g allerede. 16% over normalen. 3D anbefales på det sterkeste. NÅ MÅ JEG BYTTE NICK
bollamor*med 3 barn* Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Var også på 3D i går. Utrolig gøy. Jeg har vært så sikker hele svangerskapet på at jeg venter jente, så sikker at jeg nesten kjøpte kjoler og da vognen skulle i hus hadde jeg så lyst på rød..... Svigers stakkar har bare gutter, hadde til og med fått overbevist dem at nå kom jenta... Tenk å ta SÅ feil.... penis med pung var det første vi så med en gang hun skrudde på skjermen. Vi venter nok en prins. En utrolig vakker prins, og det morsomste av alt- han er prikk lik sin bror. Munn, nese, kinn.... Vi synes det er ganske utrolig at det går an, like som to dråper vann..... Sykehus ultralyd sier 23+3 Selv har jeg regnet ut 24+1, dette stemmer ogsa med ultralyd uke 10og 3d......
72moddelen og tulla Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Å så spennende, har selv funnet at men kan ta 3D i Porsgrunn, så jeg har avbestilt i Tønsberg nå den 6 des. og fått time helt i starten av januar(anbefalt å rund 26 uker, så er vel det da). Men fikk en vanlig UL for å se etter kjønnet(tar det som en sv.skaps kontr.), er så nysgjerrig og alle har en formening om at jeg har jentemage/guttemage, he he. Kult med UL, man får liksom hilse på knotten, 9 mnd er leeeeenge.
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Svigers stakkar har bare gutter? Er det synd på de fordi de har gutter?
en-to-tre Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Sfinx'n ~hybelboer nr 2! Hvor var det du tok 3D? Det fikk jeg også lyst til. Hørtes ut som du ble grundig undersøkt. Gratulerer med at alt så bra ut, og lykke til med resten av svangerskapet!
Galskapens overhode Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Vi tok 3D hos Mjøs-Kirurgene på Gjøvik. Ja, følte at legen gjorde jobben sin ordentlig. Og Han gav seg IKKE før han fikk de bildene han ville ta. Har 2 venninner som anbefalte det på det sterkeste. Legen har en enorm lideskap for jobben. Han var jo like ivrig som meg på å få sett babyen. Telte over i dag, vi fikk 10 bilder og 6 videosnutter.. Legen er der kun på tirsdager. Men når jeg skulle bestille time var det mulig å få time allerede 2 uker senere. De anbefaler at man gjennomfører 3D mellom uke 25-32. Da får man best bilder.
Smurfe-mamma Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Var det Gregor Beck som utførte UL?? jeg skal til han neste uke nemlig,på Mjøskirurgen:)hørtes veldig positivt ut!!
Galskapens overhode Skrevet 21. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2007 Nettopp ham er det.. Kjempehyggelig fyr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå