hege31 desember baby.har født. Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 har nesten ikke sovet i natt. følte meg så uggen. det begynte med litt vondt i magen, murring. og så ble jeg veldig kvalm, måtte nesten kaste opp. var oppe flere ganger i natt. så fikk jeg veldig diare. lurer på om det er noe på gang snart jeg. eller om dette er en omgangsyke!! føler på meg at det vil skje noe snart.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 ååå så spennans, håper det er noe på gang da:)
metteflette Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Uff, ikke for å være skikkelig deprimerende nå, men jeg lå med omgangsyke forrige uke og det artet seg slik du har det nå.. Får jo nesten håpe at det ikke er fødselen som starter slik, litt fint hvis det kan være mer positiv:) God bedring!!
roannima Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hei igjen:-) sånn starta mine to forige fødsler . . . :-)
2 prinser og en prinsesse Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 har faktisk hat d same noen netter nå.. uff slitsomt. myyye murringer,,
Gunda Gråtass Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Slenger meg på... tror ikke jeg har sovet mer enn en time sammenhengende. Våken hver time omtrent, pga murringer, mye bevegelse fra babyen og influensa. Passer skikkelig dårlig å få influensa nå siden jeg er 4 dager på overtid! Håper det går over til den lille kommer...
Adriansmor med tulla Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Har å hatt det sånn en stund nå... ser ikke ut som fødselen kommer forde=( KOm ut bella.........!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå