mamman te marcus04 og vilde06 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Er det noen her tro`?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jupp...vi er 3 stk på chatten nå!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Å jada... Har akkurat kommet hjem nå, har kjørt snuppa mi og familie til Gardermoen.. De er ready for take off til Tyrkia snart så Hehe 5 dager "fri" nå Jippi:)
mayaya Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 *fnis* og hva gjør man når man har fri i 5 dager? Kjører hjem og logger på dib :-p hihi Kos deg med fridagene!
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Jepp... går inn i de siste timer av nattevakten min.. Er lei av å skrive journaler..så nå sitter jeg på nettet litt:)
Solitude Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 GooooOOOOooooooD Moooooooorning tja, våken og våken.. det kan jo diskuteres.. Håper jo det, siden jeg skal sette meg i bilen og kjøre i noen timer til oslo i dag *gjesp*
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Hehe ja måtte bare sjekke da;p Skal legge meg i senga igjen nå, og nyyyyyte fridagen. Eneste jeg skal gjøre idag er å lage pannekaker til mannen min når han kommer hjem fra jobb.. GOSH det blir deilig:D Snuppa er så god og søt, men krever mye i en alder av 16 mnd når mamma er høygravid... Men det kan jo ikke hu noe for da:) 5 Fridager går til mye soving, litt rydding som ellers ikke blir gjort med hu hengende etter meg, en dag på hundeutstilling, og en siste dag på jobb før permisjon!! Aah, livet er herlig dere:)
mayaya Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Ohoi! Nå må du ikke gå hen og føde mens storesøster er på ferie da, Siza, tenk på henne som vil hjem og se! :-p Lykke til med ny bebis!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Takk:D Nei her skal det knipes igjen, det er for tidlig enda, selv om det bare er 26 dager til termin:) Jeg ekke mentalt forberedt enda til å få han ut nå... Hehe, må passere desember hvertfall:p Ja hu er så gla i babyer, så hu skal få lov å besøke oss på barsel å være nr 1 til å hilse på lillebror, nest etter mamma og pappa da:) Natti natt:)
mayaya Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Hehehe.... Nettopp, da blir det lenge uten besøk dersom han kommer nå! Men en rolig barseltid ville det jo blitt :-) Sov godt da, og knip!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 Jeg er her, har vært våken siden 05.40, for da er det morgen mener en liten krabat som styrer rundt på gulvet her,mens storesøster sover enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå