Gå til innhold

Krisesituasjon... vær så snill hjelp meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et helt plutselig ekstremt anfall av magesyre opp i halsen... Kom helt plutselig, og skikkelig mye... kommer masse opp hele tiden... Hadde halsbrann og sure oppstøt i graviditeten men dette er mye verre... det svir til og med inni ørene! spiser yoghurt som faen men det hjelper ikke... gjør så vooondt!!!

hva kan det være og hva kan jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste å gjøre er å ringe legevakten og ikke sitte å lure selv eller at andre skal gjette seg frm til hva det kan være. Bedre å ringe en gang for mye til legevakten:)

Skrevet

Ring legevakten..Magesyre kan også forveksles med hjerteinfarkt - ikke for å skremme deg - men vær så snill å ring legevakten!!!

Skrevet

MELK... det demper syren.

Skrevet

Ringe legevakten for sure oppstøt? hehe er vel ikke så alvorlig vel... er bare skammelig vondt og jeg MÅ vite hva som hjelper... hehe...

Skrevet

Hvis du har natron i huset, kan du ta en teskje i vann og røre ut. Det smaker helt grusomt. men er veldig virkningsfullt

Skrevet

Kan være du har fått mellomgulvsbrokk.

Men bra du ringer legevakta. Man skal aldri sitte å gjette seg til ting, når noe skjer brått,og helt uvanlig som det der.

Skrevet

Nå er det gått over.

Snakket med legevakten og han spurte meg litt om situasjonen. om jeg hadde vondt andre steder eller var kvalm, svimmel og hadde vondt i brystet. fortalte at jeg ikke hadde noen andre vondter, bare var litt skjelven fordi det kom så plutselig. Han spurte hva jeg hadde spist i kveld og jeg fortalte at jeg spiste mexicansk mat for noen timer siden, hehe...

han mente det måtte være (husker ikke hva det het) noe greier med en eller annen lukkemuskel i halsen og noe sammentrekninger i magen (eller noe sånt,fikk ikke med meg alt). Men skulle ta kontakt dersom jeg fikk vondt noen andre steder... Uff, det der var skummelt.

takk for svar da jenter=)

Skrevet

Åh, det var da godt...

Skrevet

Puuuuhhh - godt at det har gitt seg da...og godt å høre fra deg - ble oppriktig bekymret nå og trodde kanskje du hadde dratt til legevakta. Man skal ta slike ting alvorlig altså, heldigvis var det ikke så alvorlig med deg nå da - men godt å få det sjekket opp =)

Ha en riktig, riktig god natt da, håper du får sove etter dette dramatiske opptrinnet, hehe =)

Stor klem fra

Skrevet

Hehe, tør nok ikke sove på en liten stund til , tilfelle rottefelle... men nå har jeg ikke vondt lenger, er bare litt skjelven og stressa... hehe=) har ihvertfall spist 3 yoghurter nå da... =P

God natt til dere også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...