Gå til innhold

Hva seriøst gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men en venninne som opplever sin livs store kjærlighetssorg?

Jeg har vært der.. Fakket henne opp.. de har blitt sammen igjen.. slutt.. sammen...

Jeg har sagt mitt når det gjelder deres forhold.. At jeg ikke synes det er holdbart i lengden.. Hun ringer og klager sin nød til alle døgnets tider.. Tar ikke telefon når jeg ringer, men kun når hun selv føler for å ringe.. Jeg prøver virkelig å bære med henne. Men alt forgår på hennes premisser.... Hun avlyser avtaler i siste liten hele tiden.. Og senest i stad.. Hun bedyrer at hun ikke fikser dette uten meg..

Når hun har det fint med kjæresten er hun mer eller mindre fraværende og tar aldri kontakt...

Jeg prøver å forstå meg på henne.. Og skjønner at jeg kun er dugende når hun har det vondt. Da er jeg den eneste hun vil snakke med.

Uansett så får jeg meg ikke til å bryte kontakten med henne.. På tross av at jeg synes at dette er veldig enveiskjørt..

Hva i huleste gjør man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse: At jeg IKKE synes dette er holdbart..

Skrevet

Dette kjenner jeg meg igjen i.... Hva gjør man- jo man begynner å sette grenser og stille krav. Jeg har ikke brutt kontakten med min venninne som har vært i samme situasjon, men vi er fryktelig lite i sammen. Jeg ble helt utslitt av jo jo opplegget hennes... Kjente at jeg maktet ikke å involvere meg like mye hver gang. Du, vi må slutte å være søppelspann for slike mennesker!!

Skrevet

Ville nok revurdert det venninneforholdet der ja... som alle forhold, så vil det aldri fungere i lengden om det er enveiskjørt. Til slutt vil du få nok, om ikke allerede? Uansett, du kommer ingen vei om du ikke snakker med henne om det... bare slitsomt det der. Noen må man bare droppe:-/

Skrevet

Har vurdert det opp i mente.. Jeg vil jo gjerne være der for henne, hadde det vært for at hun var der for meg også.. Eller var i det minste litt interresert i mitt liv også. Men alt dreier seg om henne.. Hele tiden.. Og hun bedyrer hvor godt det er at jeg er der og fakker henne opp.. !!

Og når hun bodde sammen sammen med kjæresten så tok hun aldri kontakt.. Kun når de hadde kranglet eller hatt uovernstemmelser..

Føler meg skikkelig misbrukt...

Dessuten har jeg vært så "dum" og lånt henne penger som hun aldri ser ut til å kunne betale tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...