Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 har jeg en gang i tiden hørt er 90-60-90... Jeg trylla fram målebåndet i dag, kan ikke si jeg ligger i nærheten:p Hehe... Jeg er jo ikke nesten jevn engang!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hehe... Jeg er milevis unna de målene... Men det er lov å håpe at engang i fremtiden...da...
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg tror faktisk beinbygningen min aldri vil tillate meg noe 90 cm rundt hoftene... Slemme beinbygningen:p Og jeg vil ikke ha 90 rundt puppa, da må de jo krympes, og det er jo feil vei;) Hehe...
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Nei, det er leeenge siden jeg tilhørte denne kategorien. Men jeg har hørt at hvis målet over brystene stemmer med målet over hoftene, så er det bra. Da er kroppen proposjonal.... Jeg har samme mål over puppene som hoftene, men det ligger jo et liiiiite stykke fra idealet da....
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg har ikke det, men stumpen er noe større nå enn vanlig, og det er livmålet også. Er 4 mnd på vei med nr 2... Men jevne mål er jo bra da. og det skal visst være slik at man har ca 30 til livet så er man også flott. (så 100-70-100 er også ei rålekker dame liksom)
rødhette* Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Du sier at 30 fra pupper/hofter til livet er flott.. Hvor mye mer eller mindre er også godkjent som flott? (vet du ikke sier din mening her, spør helt oppriktig, av nysgjerrighet)
S.J.E.F.E.N Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 dette er målene til marilyn monroe og hun var engang idealkvinnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå