Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 da har vi vaert hos legen. og det var kun en vanlig virusinfeksjon.. alsaa forkjoelelse. Han mente jeg gjorde det rette ved aa komme inn, for naar dem er saa smaa, boer dem sjekkes... Jeg fikk beskjed om at jeg maatte komme inn igjen om hun ble veldig slapp bla. eller dersom feberen steg veldig osv. VELDIG hyggelig lege:) Naa har iallefall tuppa faatt saltvannsdraaper i nesa, myye pupp, og ligger og sover saa fint i vogga si.. Det var godt aa faa en bekreftelse paa at det ikke var noe mer! Men kommer uansett til aa foelge godt med henne inatt. Tusen takk for kjappe svar her av alle:)
innMariSterk Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Ikke for å gjøre deg bekymret nå som du virker så lettet, men hold et øye med småen uansett du. Ha klokken på ring og sjekk henne i løpet av natten. En venninne av meg hadde også en liten en på 3 mnd som var så forkjølet og tett. Hun dro på legevakten og legen sa at ungen bare var forkjølet og sendte henne hjem. Dagen etterpå var småen fortsatt dårlig så hun reiste inn en gang til, og den legen hun møtte da la inn barnet på barneklinikken umiddelbart - han kunne ikke skjønne at hun var blitt sendt hjem dagen i forveien! Småen hadde RS-virus, og legen sa at hun var "heldig" som kom inn med han igjen!! Sikkert mange som hadde blitt hjemme for de "blir jo sendt hjem likevel". Det som er problemet med så små barn er at de "gir opp" hvis det blir veldig tungt å puste, de slutter rett og slett bare å puste hvis det blir mye motstand. Det sa legen til min venninne, så pass godt på bebisen din! Lykke til!! Det går nok helt sikkert fint, men bedre føre var....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 HJEEEEEELP.... ok da skal det sjekkes i natt.. huff.. naa ble jeg iallefall bekymra :( men uansett, takk for at du skrev det.. tror ikke det blir mye soevn paa meg i natt..
innMariSterk Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Ikke bekymre deg, det går nok helt sikkert fint. Men det er alltid godt for sjelefreden å se til dem om natten når de har feber og er så små. Så er du i alle fall på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå