FrøkenSprøken Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Tenkte å gi kjøresten min en weekend i Trondheim uten barn, med treretters middag og vin på Credo i julegave, men lurer på om dere synes det er en god idè? Og hvor dyrt kommer det til å bli? 2200 kr for to firerettere, men finner ikke ut hvor mye det koster for to trerettere...
Super-Langbein Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Maten og vinen er fantastisk, men husker ikke prisen. Har spist der en rekke ganger og synes det var en god ide!
FrøkenSprøken Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Da gjør jeg det:) Får sette av to tusen til den kvelden da, for mer enn det kan det vel uansett ikke bli? Noe dere anbefaler? Mamma sier at Creme brulèen er helt fantastisk der, men hva med hovedretter og forretter? Viner anbefaler vel de? Men hvor lang tidbør vi regne med? Tenkte kanskje å gå på kino etterpå, når vi først har barnefri en helg, men det blir kanskje travelt? Tenkte å begynne å spise i 18 tiden. Kan jo ta oss en tur på byen også da:)
mayaya Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Tror ikke dere rekker no kino, nei :-p Min erfaring er at sånne kvelder blir brukt opp av restauranten, så jeg ville heller gått på en romantisk spasertur langs elva og stoppet for en kakao etterpå :-) Ellers, jeg synes Emilies er bedre enn Credo jeg da, spesielt om man bare er to. Såå intimt og koselig, de har bar 7 bord eller noe nede, og like god mat!
FrøkenSprøken Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Har hørt at Emilies skal være veldig koselig også, men det er en venn av pappa som eier Credo, så derfor hadde det vært spennende å prøve det stedet;) Har snakket med de på Credo nå, og det koster ca 900 kr for en treretter med vin. Så 1800 kr må jeg regne med, men det skal gå bra. Er ikke dyrt det da! Så nå skal jeg skrive en eventyr om oss, og lage en liten bok av det, og på slutten skal det stå "for å pleie det fantastiske forholdet invitere den søte jenta den tøffe gutten ut på en treretters middag på Credo i Trondheim den tredje helga i januar, og så levde de lykkelig til sine dagers ende. Og snipp, snapp..."
mayaya Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Sååå koselig!!! Ja, 1800 er en grei pris der ja. Det er verdt det altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå