Gå til innhold

Hvordan ble dere fridd til???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende å høre :)

Er nok dessverre ikke ordentlig fridd til enda så!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var ute og testet på en rally bane i utlandet hvor man kan kjøre og ha det litt morro under lovlige forhold......plutselig når vi var oppe i ganske høy hastighet og var på en langslette, jeg holdt meg fast før neste sving, spør han plutselig om jeg vil gifte meg.... og på neste lang slette så tar han frem ringen! Jeg hadde ingen mistanke om at han skulle fri, så det var jo kjempe overrakende, men svarte JA! og to år etter er vi gift!

Skrevet

Han fridde på bursdagen min da han besøkte med på hybelen, jeg studerte utenlands :-) Vi hadde snakket om å forlove oss lenge (vært sammen i 7 år) og vi hadde sett på ringer sammen -. så det var ingen overraskelse egentlig. Men hyggelig uansett!

Skrevet

Jeg hadde "frikveld" fra sambo og var hjemme hos noen venninner som jeg ikke hadde sett på lenge...Vi koste oss med vin og god mat. Fikk en meld av sambo om at jeg MÅTTE være så godt som edru når jeg kom hjem....

Når jeg kom hjem ropte han meg inn på soverommet...Der ble jeg møtt av en magisk stemning...

Han hadde pyntet heeeele rommet med gule roser(det var det eneste de hadde på bensinstasjonen), lagt på rødt laken og det søteste av alt var at på det lakenet hadde han skrevet "Vil du gifte deg?" med te-lys... Det som var så ironisk og romantisk med det hele var at han ikke hadde hatt nok lys til å skrive "med meg?"....

Så jeg svarte bare..."Ja, jeg vil gifte meg, men jeg vet jo ikke med hvem ennå"...

Så sa han "Hva med å gifte deg med meg da?"

"Ja" svarte jeg "det hadde jo vært det beste!"!

Syns det var en morsom og et romantisk påfunn!

Det rørte meg ihvertfall ;)

Skrevet

Ifjor da jeg ble fridd til hadde vi vært sammen i 9år og snakket om å gifte oss en dag. jeg hadde takket ja til en jobb på gardermoen (er fra stavanger og mannen skulle bli i stavanger)ettersom jeg elsker fly og flyplasser. En kveld kom en kompis av ham og hentet meg...forstod d måtte være noe på gang:)

han kjørte meg til sola flyplass som ligger rett ved sjøen. V/ veien mellom sjøen og landingsstripa så jeg en mann i et hjerte av fakler....jeg ble sluppet av og plutselig var vi alene...eller oss og alle bilene som føyk forbi (som bærta i det de fór forbi)..Liker oppmerskomhet men følte meg ikke smart da:) Hører med til historien at jeg var kledd i koseklær ettersom jeg egentlig var hjemme og syk:)

han tok meg inn i hjertet og gikk ned på kne og spurte kort og godt om jeg ville gifte meg me han. Svarte fort ja og så var det på med ringen:)

Rett etter kom det en politibil som hadde sett alle flammene fra faklene...de lurte på hva som skjedde- vi forklarte- de sa vi måtte være forsiktige me alle faklene og gratulerte:) hehe, morsomt å se tilbake på:) som to små unger sprang vi og stilte oss rett under et fly som kom inn for landing og smålo:) så jobbet vi ei stund me å slokke alle faklene før vi kjørte hjem i lykkerus:)

syntes det var veldig romantisk av ham å gjøre det slik på et sted som jeg synes er så spennende (flyplass;)) og som jeg kom til å fly masse over ettersom jeg bodde i oslo et år:)

vi giftet oss i juni i dette året som er vårt tiårs jubileum:)

Men hadde han ikke gjort noe særlig ut av det og spurt meg helt ut av det blå hjemme hadde det vært like romantisk:)

Bare kjekt å bli fridd til etter så mange år:)

Skrevet

Jeg ble fridd til på toppen av prekestolen utenfor Stavanger. Var helt topp og jeg hadde ingen anelse om at det kom til å skje. I allefall ikke den sommeren. Han gikk ned på kne og holdt frem en frierring :)

Vi giftet oss i sommer, og hadde en fantastisk dag!!!!

Skrevet

Ble fridd til i Longyearbyen på Svalbard julaften 2004 :-)

Trodde æ sku få en sykkel i julegave....i stedet gikk han ned på kne med en ring mens min mor og bror var sammen med oss. Myyyye bedre enn en sykkel ;-)

Skrevet

Jeg ble bokstavelig talt tatt på sengen. He he. Jeg hadde bursdag og termin 21. august, og akkurat i det klokka rundet tolv den natten, ba han meg skru på lyset, fant fram ringene under puta, og fridde. Jeg var full av hormoner og gråt så jeg nesten ikke klarte å svare. Var såååå lykkelig. Hadde absolutt ikke ventet det!

Skrevet

Etter ein runde i sengehalmen.... Var visst ikkje heilt planlagt, men trur rett og slett at han ikkje visste korleis han skulle spør. Slit litt når eg skal svare på spørsmål frå andre om korleis frieriet var, då.... :)

Skrevet

Ble fridd til på verandaen, men det var såå romantisk:)

Vi hadde begge hatt siste dag på jobb før vi skulle 10 dager opp på sommerferie til Harstad.

Spiste en bedre middag, også satte vi oss på verandaen med et glass vin og øl.

Stearinlys på bordet var det også, og jeg ante virkelig ikke hva som var i gjære..

Vi hadde kikket på ringer for en stund siden, men jeg visste ikke når han skulle fri.

plutselig satte han seg på huk, tok hånda mi og spurte om jeg ville gifte meg med han:)

Selvfølgelig sa jeg ja, og i dag, 2,5 år senere har vi ei nydelig datter på 17 måneder og om til sommeren gifter vi oss:)

Kanskje litt ordinært friere, men det aller beste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...