*Vetlis* Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Når dere har levert inn lønnslipp og inntektsopplysninger. Hvordan gjør dere det? Sender dere med en kopi av en lønnslipp? Eller tar dere fjorårets bruttoinntekt å deler på 12? Tar dere med overtid?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg ahr gått på sykepenger så de har alle opplysninger om meg der. Fikk hjelp til å fylle ut siden det ble litt hast. Tok med kopi av samboers lønnslipp.
*Vetlis* Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Oki :-) Jeg går på svangerskapspenger, så jeg tenkte mest på sambo faktisk :-) Dersom han har overtid på lønnslippen, setter dere på det som vanlig lønn da?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Du det er jeg faktisk ikke sikker på!!! Tror ikke vi gjorde det, men tør ikke si sikkert!!!
*Vetlis* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Dytter litt her, i tilfelle noen andre kan svare på det :-)
hm hm Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Inntektsopplysninger trenger du vel ikke dokumentere? Jeg har skrevet brutto mndslønn på skjemaet, men har ikke lagt ved noe som helst. Arbeidsgiveren oppgir i tillegg hva som er rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå