Tommage♀♂ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Pappa har vel alt han trenger, og hvert år kjøper vi noe som mamma ønsker seg fordi han ikke kommer med ønsker. I år vil jeg gjerne kjøpe noe til HAM, og så så jeg denne da. Han kjøper ofte boks-vin. http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=0&portlet_Varekatalog_2product_id=19165&portlet_Varekatalog_2group_name=Dekorartikler&portlet_Varekatalog_2product_name=Fat+%C3%98%3A45+&_pageLabel=page_varekatalog
Tommage♀♂ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Hm, hva fikk du opp? Jeg prøvde en gang til, da kom det opp et medisinskap, var jo ikke det jeg ville kjøpe til ham da, hoho! Ligger under Dekorartikler, et vinleksikon til boksvin
SaDa Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 fikk opp det jeg hadde sett på sist.. Var fin den da:) Løp og kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå