Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er det mange som bruker det? Kunne ikke klart meg uten!! Av de venninnnene jeg har snakket med så er det ingen som har prøvd det.. de aner jo ikke hva de går glipp av! Mannen elsker det også, for da vet han at jeg får orgasme på orgasme uten at han trenger å tenke så mye på meg, og heller bare nyte selv ) En liten reklame fra meg. ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hei... aldri prøvd det, men det hørtes deilig ut
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 i am an addict!! Beste som finnes! mmmmmmmmmmmmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 kondomeriet.no og lek.no. Løp og kjøp!! ;o) HI
Har to herlige gutter! Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 men det er vel ikke bra pga barnet...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 helt enig,hadde ikke klart meg uten...når jeg får råd skal jeg anskaffe en litt større og trådløs en...er ganske avhengig av leketøy siden mannen min jobber i annet fylke...er oppe i 5 forskjellige nå,3 vibratorer (liten,medium og stor) 1 Layaspot (genialt diskret og vanntett) og et lite egg (på str med ytterste ledd på tommelen,men fy f*** for en kraft),liker å variere litt og gjerne bruke fler av gangen (eks dildo inni og egg utenpå)...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 kjøpte et egg for ei stund tilbake, å jeg brukte det så mye,å samboern min brukte det så mye på meg at vi klarte å "bruke det opp", DET GIKK I STYKKER.haha..det anbefales på det sterkeste.Orgasmene blir sinnsyke, gang på gang på gang:):):)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 hadde et før jeg traff sambo...selv om sexlysta mer eller mindre er borte når jeg er sammen med han kjenner jeg at jeg savner egget og dildoen min so jeg kasta.. dem var slitte.. Føler ikke at jeg kan kjøpe ny heller... dårlig gjort å ha sex med plastikk når han ikke får no på en måte. hmm..kanskje jeg kan ha det på et lurt gjemmested.. forslag til hvordan jeg løser dette???
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 si til han at det er et bra hjelpemiddel for sexlivet og sexakten, du kan bruke d samtdig som han er inni deg eller han kan bruke det på deg mens du gjør ting på han! Det gjør ihvertfall vi, og har fått et bedre sexliv etter vi gikk til anskaffelse av et egg som brukes på klitoris! Å ikke minst så er det mye enklere og ikke minst mindre stress for han, for han bare holder egget der mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå