Tredje barn på vei Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Trenger hjelp til navn.. Har tenkt litt på Andrea, men vet liksom ikke. Oxo må det passe inn til Alexander oxo da
Tredje barn på vei Skrevet 20. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2007 Vil oxo ha et navn som ikke er så veldig populært og kansje litt uvanlig.
Mamma til go'jentene Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Victoria, Karoline, Amalie, Matilde, Sofie, Josefine... Kjenner VELDIG mange Alexander i alle aldre, og søstrene deres heter litt forskjellig... De jeg har nevnt over føler jeg er i samme gate... Er ikke så uvanlige da, men det er jo ikke Alexander heller... Synes Andrea passer med Alexander, men jeg liker desverre ikke Andrea... Lykke til!
Beama Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Andrea er ett veldig fint navn;) og det passer godt ilag med alexander=)
ma-85 Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Andrea passer bra til Alexander, men husk at skal dere ha flere barn "må" du nesten fortsette med A som forbokstav og da blir jo utvalget mindre og mindre... Det er det jeg synes er kjedelig med navn på samme bokstav, at man blir litt bundet ift senere navnevalg.
Mooncake Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Andrea er veldig fint og passer godt med Alexander. Ellers er Alva er det fineste jentenavnet jeg vet om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå