lenej :o) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 hei tuppa! gjett om eg har sladra eeenda mer, å har mere strikkejobb til deg kan du sende meg en mail, med pris på sokker til voksne og til barn? du skjønne, det er ei som har altfor mye garn liggende, så jeg fortalte om deg... :) så du har jobb om du vil ha ikke noe som trenger å være ferdi før jul da, altså..
tasah Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Så gøy da Skal sende deg en mail når jeg kommer hjem fra jobb Det blir nok ikke før etter jul nei, mayaya har jo førsteprioritet nå slik at hennes sokker blir ferdige
lenej :o) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 ingen probl, da dette ikke haster.. :) mayaya, pass deg, så komr eg å trør på deg!!! ;-P
mayaya Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 *dytter lenej bakover* funderer på hva som er best av hel ulldress og genser også, sjøh :-p
lenej :o) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 vel, eg syns hel ulldress er geniale da :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå