Gå til innhold

Hvor stor tv har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo styrer med å kjøpe tv, og han vil ha min mening.... 42 eller 47 tommer.. Jeg har ikke peiling! Hvor stor tv har dere og er den for stor eller for liten? Egentlig bryr jeg meg ikke så veldig mye, men jeg vet ikke hva jeg skal svare han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 tommer her, hehehe!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har 40.

Gubben sier han ville valgt 47, men det kommer ann på prisen...

Skrevet

har akkurat kjøpt ny.. holdt på å kjøpe 37 tommer.. men jææævli gla vi endte opp med 32 tommer.. for den e evig stor nok...

pappa å di har 37, å den tar jammen hele ene stuveggen... synes ikkje det e fint... da må man allefall ha ei lang stue slik at man kan ha møblan langt unna tv-en..

Skrevet

Dette er visst en guttegreie! :) Prisen er visst ikke så voldsom i forskjell, sier han.... 3000 kroner dyrere...

Skrevet

27 flatskjerm. mer enn nok.

Skrevet

Har 32 nå, får 46 før jul...

(46 liksom?! hvorfor det?! Ikke 40, 42 eller 47 som er normalt, for all del)

Og hvis noen vil ha gratis tver så gir jeg bort to!

Skrevet

Hm, ja skjønner. Er ikke voldsomt stort her, men det er ei egen tv stue...

Skrevet

Vi har 40" og den er svæær....

Kommer jo ann på hvor langt unna TV'n dere sitter da... Vi sitter ca 3 meter unna og da er 40" mer en stort nok synes jeg.

Skrevet

Nesten ny 42" plasma!! Den er stor nok for oss... man skal ta i betraktning hvor langt unna tv'n man sitter... Vi har ca 3meter fra tv'n til stolene og da holder det med en 42"... Ved en 47" burde man ha nærmere 4 meter. men det er veldig liten forskjell på de to str også.

Skrevet

47. Litt på kanten stor, men den henger heldigvis på en stor tom vegg.

Skrevet

Har en Daewoo 32" LCD, kjempe bra TV! :D Men det var dyrt og, så det skulle bare mangle. *ARGH* Ble såklart prakket på alskens forsikringer og da, men er jo kjekt, jeg kan kaste tv'et ut av vinduet og få nytt liksom.. he he..

Skrevet

Har 65". Spiller ingen rolle for meg, for jeg ser lite på tv. Mannen mener den kunne vært litt større. Henger på veggen,så føler ikke den tar så mye plass. Ville gått for den største sier han.

Skrevet

Ok, da får jeg gi han "tillatelse" til å kjøpe den største. Blir vel fornøyd da, tenker jeg :)

Skrevet

29 tommer og drømme om større..Men har ikke penger nå

Skrevet

37 på tv.

Og 100 tommers lerret, her er hjemmekino akkurat det - kino.

Skrevet

20 tommer, greit nok, har annet og bruke penger på enn tv, så lenge det funker så spiller størrelsen liten rolle...

Skrevet

Vi har en 82" og en 28"

En sånn jækla rullegardin. Projektor heter det vel. Men den er i en egen tv-stue.

Skrevet

42" syns den var stor først, men når vi fikk den istua var det ikke så ille. Vi hadde en sann enorm koloss av en tv før. Nå har vi flatskjerm, og det ble veldig lekkert.

Skrevet

Vi har 42" og den er passe stor synes jeg, men det spørs jo litt ann på hvor stort rommet/stua er kanskje. Synes ikke det er noe ålreit med stor tv hvis man sitter for nært.

Skrevet

Glømte det på kjøkkenet og det er 20, syns et TV (der man sitter om kveldene) bør være over rundt 40 eller mer for følelsen.

Skrevet

Me har 42" Plasma og den er stor nok. Eg hadde klart meg med mindre, men det var min kjære som ville ha den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...