Gå til innhold

hun sover jo ikke lengre...???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille baby på 6mnd har byttet om nattrutinen sin fullstendig på hodet...jeg pleier å legge henne rundt 20-21 (har prøvd tidligere men da våker hun bare etter en halv time og er lys våken) men de siste nettene har hun ikke sovet før tolv ett tiden. nå er hun våken, jeg måtte ta henne ut for hu hylte som bare det...

men hva skal jeg gjøre, jeg har ikke hjerte til noen skrikekur, men kan hende at det er de vi må gjennom.

men når hun først har sovnet også våkner hun hver time til rundt 4-5 og da sovner hun til 08.30. hva kommer det av at hun er så urolig om natta?

jeg tar imot alle råd med stor takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullammer du, er det kanskje på tide å tenke på evt. å gi henne tillegg, kanskje hun er klar for grøt/middag/skive. Urolig barn kan være tegn på sult eller kanskje er det tenner på gang.

Skrevet

nei hun får grøt, mme, frukt...nei jeg gir opp, hun har hylt sidne kl ni nå...strekker armene etter meg og vil bare opp...er glad og så leken bare jeg går inn der...

er så søvnig selv..hehe...vil bare legge meg og sove... :)

Skrevet

kanskje noe som plager henne?? tenner f. eks....snuppa mi på 4,5 mnd har vært sånn en liten stund nå. Virker som om hun er veldig urolig...og tror det klør i en kommende tann (hun tygger noe voldsomt på fingeren min)!

Skrevet

Hvis det er tennene, så kan du prøve å ta på Dentinox på gommene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...