strekkmerketrollet Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 litt over 2500,-!! hehe... drit happy jeg nå! Alle monner drar
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Grattis! Moro å vinne såpass mye da,ikke ofte det skjer:)
Tommage♀♂ Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer! Jeg vant litt over 12000 en gang, uten at jeg hadde spilt! Pappa hadde sendt inn i mitt navn=)
tine29 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Så deilig da! Da må du kjøpe en fin julegave til deg selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå