Renate :-) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hei jeg vurderer å kjøpe en brukt vogn, av typen brio kombivogn 2006 modell :-) Men vil gjerne høre deres meninger og erfaringer, positive som negative?? Tar den stor plass, er den tung, god å trill, god plass osv.....
Ladybug~N&E Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 jeg har en slik en. jeg er veldig fornøyd! den er ganske liten så den tar ikke så stor plass. (klarte å stappe hele vogna, uten hjul da, inn i bagasjerommet på bilen til mamma.... 3dørs colt. bitteliten konebil)litt tung men ikke for tung. kjempegod å trille. lett å svinge og triller godt på de fleste underlag. regner med nå som vinteren kommer er det kjekt at den er litt tung. erfart at tyngre ting triller bedre i snø og slaps. bagen er litt liten men den holder fint til en normal stor unge fram til rundt 5mnd. da er det uansett like greit å sette ungen i sportsdelen i posen sin. ved 5mnd er de så nysgjerrige og liker å sitte og få titte litt rundt seg. har vendbart håndtak som jeg er veldig glad for. bare å vippe over i stedet for å ta av og snu hele greia. eneste negative jeg har å si er at det er dårlig plass til skinnpose eller voksipose i bagen. man bør helst ha dunpose. den er lettere og tar myyye mindre plass selv om den er stor. men i sportsdelen kan du jo ha hvilken pose du vil for der er det fint med plass! (tror det var et eller annet med at bremsene ikke holdt eller at håndtaket knakk ved minus 30 grader... heldigvis er det sjeldent -30 her til lands og er det så kaldt er det heller ikke anbefalt å ta spebarn ut.) jeg har ikke hatt noe som helst problemer med den i det hele tatt og er kjempefornøyd!! anbefales!
Ladybug~N&E Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 nå så jeg at du har termin i april så da blir jo ikke plass og poseproblemet ditt så stort alikevel. når vinteren kommer og det er tid for poser er babyen din så stor at sportsdelen sikkert allerede er i bruk;) vår og sommerbabyer har nok av plass i brio bagen;) da holder det jo fint med skinn i bunn og dyne/teppe over på kalde dager!
lotta72 har fått Anders Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en Brio Kombivogn 2006 (svart) i Sverige. Der selger de ut de som er igjen på lager. Happyland Svinesund. Du kan velge mellom to foskjellige understell. Jeg betalte 3490,- svenske kroner. Det er ca 3000 norske kr. Vet ikke hvor du bor, men for 3000,- får du altså en ny 2006 modell i Sverige. Selvfølgelig gjelder alle garantier. ( de hadde flere på lager, og kjøpet ble gjort for en drøy uke siden)
Renate :-) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Ladybug&Nicolai - tusen takk for tilbakemeldinger :-) Noen flere ?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå