Gå til innhold

Øreverk og babysvømming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra sammen? Tenker hvis jeg kun holder han med hodet over vann??. Han bader jo i badekaret hjemme og det er jo muligheter for at det kommer litt vann inn i øret da også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort. Ørebetennelse og bading er dårlig kombinasjon.

Skrevet

Jeg jhar gjort det (før vi visste det var øreverk) Anbefales IKKE. Jeg sluttet helt med dykking ved minste forkjølelse også .....

Skrevet

Ok, han har vært forkjøla siste mnd og han har dykka uten at det har hatt noe å si... Samme gjorde vi med storebror...

Da får vi bare holde oss på land i morgen da, er første gang på videregående kurset så jeg vil være der...(selv om jeg vet hva de lærer fra sist gang)

Skrevet

Vi dukka Lille da han var forkjøla....."svømmetrenere" sjekket at det var greit først. Resultatet var at vi hadde en hylskrikende gutt med oss hjem. Han skrk i panikk etterhvert og vi reiste til barnelegakutten med han. Pga tetthet i nese/øre gang der trykkforskjeller i øret vanligvis utjevnes skapt vi et unormalt trykk i Øret til Lille da vi dukket han undervann (pga av trykkforskjellen han da ikke kunne utjevne). Det mekaniske presset fra luft innover i øret kom sef ikke ut igjen da ikke noe presset det ut og vi hadde påført gutten vår vanvittige øreverksmerter uten å ha øreverk. Barnelegen var helt oppgitt over at man på babysvømming ble opplyst om at det var greit å dykke forkjøla babyer. Han hadde sett dette flere ganger før.

Skrevet

Silje fikk ørebetennelse rett etter at jeg hadde meldt henne på babysvømming, spurte legen om hun kunne begynne,men det burde hun ikke, så det ble aldri noe babysvømming på oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...