LizzyG Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Fikk dilla på det når jeg var gravid og har liksom ikke greid å slippe taket ennå Hehe... Litt flaut å innrømme men.
LizzyG Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Hehe.. Ja, om de som fisker krabber.
mamma-til-4 Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Ser på det vi også,men ofte i reprise:)
tine29 Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Ser det her også.. Spennende å ganske imponerende!
gærne ko Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ser på det eg og! Ganske fascinerande, fatter egentlig ikkje at dei held ut. Og så tenker eg egentlig for meg sjøl korfor eg gidde å sitte en time kvar tirsdag for å sjå mannfolk i regnkle banne, krangle, fylle teiner med krabbe og tømme teiner med krabbe. Det samma om og om igjen. Hehe!
Tokatter_USA Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Det er min manns favorittprogram. Jeg blir litt interessert jeg også, når jeg først setter meg ned. Han har jobbet i fiskeindustrien i Alaska, men ikke på båt. Jeg har oppdaget at det er en norsk dame som er med noen ganger, og det er jo litt koselig, for meg, som ikke ser nordmenn på TV så ofte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå