Gå til innhold

hva kan det være?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er spesielt når jeg står og går så får jeg noen jeg kan kalle "støt"nede i magen,er skikkeli vond en liten stund så går det over...og kan godt komme på nytt en stund etter...kjenner det best når jeg er oppreist,men er og når jeg sitter...er uke 39+6..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en mulig start på fødselen (modningsrier) kanskje?

Skrevet

har tenkt på det samme,så håper på at noe skal skje snart,men ikke for store forhåpninger=)skal se om jeg kanskje skal gå meg en laang tur å satse på at det kan hjelpe,lov å tru:)

Skrevet

Jeg har det samme, og det er nedpress.. I går så stakk det skikkelig nede der, kjentes ut som alt skulle dette ut.. hehe.. kryssa beina i refleks.. hehe

Skrevet

 

Ja takk jeg har også hatt noen stikk oppi sjeden som har stoppet meg opp i et par sek også over igjen..

 

Men kommer akkurat fra ul nå og lille jenta ligger med føttene ned, og han trudde at disse sparkene da kunne være med på og skape disse støtene;-)

 

Jeg er jo da i uke 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...