Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 er spesielt når jeg står og går så får jeg noen jeg kan kalle "støt"nede i magen,er skikkeli vond en liten stund så går det over...og kan godt komme på nytt en stund etter...kjenner det best når jeg er oppreist,men er og når jeg sitter...er uke 39+6..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Høres ut som en mulig start på fødselen (modningsrier) kanskje?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 har tenkt på det samme,så håper på at noe skal skje snart,men ikke for store forhåpninger=)skal se om jeg kanskje skal gå meg en laang tur å satse på at det kan hjelpe,lov å tru:)
Slalotte Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Jeg har det samme, og det er nedpress.. I går så stakk det skikkelig nede der, kjentes ut som alt skulle dette ut.. hehe.. kryssa beina i refleks.. hehe
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Ja takk jeg har også hatt noen stikk oppi sjeden som har stoppet meg opp i et par sek også over igjen.. Men kommer akkurat fra ul nå og lille jenta ligger med føttene ned, og han trudde at disse sparkene da kunne være med på og skape disse støtene;-) Jeg er jo da i uke 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå