chrisallic Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har du snakket med mannen din ang london?
Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hmm... Nyskjerrig ! Har hun planlagt tur til London? Jeg blir vel barnepike da - tenker jeg ;-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Hehe, stilig måte å få vite det på! *ler* (sorry innblandingen;))
chrisallic Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Sorry må nok skuffe dere der hi hi. Det er sambo og jeg som skal reise til london i januar. Det hotellet vi hadde tenkt hadde ikke ledige plasser. Twintipp sa at hennes fotballintereserte mann(som forøvrig heier på feil lag hi hi)hadde peiling på hoteller i london.Hun skulle skjekke det ut med han om det idag.
chrisallic Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 ikke ledig. ggggr hater sambo som har så god tid!har sikker spurt han 15 ganger om vi kan bestille hotell .
Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 He he he... Jøss, man blir ikke tatt for gitt lizzm;-) Neida, nå har det seg sånn at tante nesten maser om å få passe han når hun har tid. Men, nå har tante fått seg kjæreste litt langt unna. Og da har hun bitteliiitt dårlig samvittighet for at fritiden blir prioritert til det.. Men, nå skal den andre tanten flytte hit, så da kan lillemann sove hos tantene sine så mye han vil.. !!!!
Jenny-penny Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 prøv å finne ett hotell gjennom hotels.com eller en anne billigere nettside de har ofte reservert plasser på div hoteller ) Vet om ett fantastisk hotell i Chelsea, men det blir litt lenger ut liksom. Choice hotell i bayswater da, ikke super flott men Bayswater er en veldig fin bydel å bo i.
chrisallic Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 Skulle ønske at barna mine hadde deg som tante,du virker utrolig`` tantete ``ut. Ungene mine sin tante har ingen barn selv,har bare seg selv og jobben.Passer de ikke hvis hun ikke må,ikke at vi pakker de på henne men spør hvis vi skal noe.Er veldig flink med dem når de er sammen.Men hun skylder på at hun er så trøtt fordi hun jobber 100% vet du.Onkelen er akkurat lik. Skulle gitt mye for at noen av dem hadde spurt en gang om de kunne passet dem uten at vi spurte for di vi skulle noe. Ganske sårt tema for meg og plager meg aldeles inni granskauen.
Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Nemmen det tar jeg som et kompliment :-) Oi oi oi... Du får sende ungene dine til meg du da.. Her er det hjerterom ! :-) Jeg passer gjerne unger jeg, så sant jeg har tid og mulighet.. Og lillemor synes det er kjempestas med overnattingsbesøk :-) Vi har huset fullt av unger når muligheten byr seg.. Og vi har ofte overnattingsbesøk - bare koselig det :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Tiddelidu:o)) Hi hi, tøysekopp trodde du at du var holdt utenfor nå eller *smil* Spurte mannen vetdu, og han kommer ikke på hva hotellet heter.. Men, han sier at det er veldig fint å bo i "west end" ved picadilly circus.. Men, det kan kanskje være noe dyrere der sier han.. Nei, he he, han fikk magesår av og ikke komme på navnet så han skulle forsøke å søke opp hotellet her.. Lite øyeblikk, hihi..
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. november 2007 #12 Skrevet 20. november 2007 Hei igjen ja:o) Hotellet de bruker være på heter central park, ligger i basewater.. Men, han sier det går an å søke på hoteller i visse områder en ønsker seg til. De bruker bestille igjennom british airways:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå