Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Nå etter snuppa har gått over til Nan 2 spiser hun mindre enn når hun fikk Nan 1... Hun får en halv posjon grøt til kvelden (nest siste måltid). Før spiste hun 200 ml, til hver måltid, det hendte jo at hu la igjen litt. Men nå etter hun begynte med Nan 2 legger hun igjen mye mer... Er dette pga grøten eller metter Nan 2 mer enn Nan 1??? Hva slags erfaringer har dere???
engutt-06 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Nei, eneste forskjellen er at nan 2 inneholder mer jern. Men barn sposer i perioder mindre. Ingenting å bekymre seg over så lenge hun spiser. Det er naturlig at hun trenger mindre melk når hun spiser grøt også.
Mor til et enebarn Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg merket ikke noen forskjell på Nan 1 og 2 på mengden mat.... Eneste jeg merket at hun drakk mindre melk etterhvert som hun spiste mer grøt... (til kvelds ga vi grøt først, så melk)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Er ikke så veldig bekymret egentlig:) Hun har alltid fått spise det hun vil:) Jeg lurte egentlig bare på deres erfaringer:) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå