maipo Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Dere med kraftig kvalme og spydde under første svangerskap,hvordan gikk det i andre svangerskapene?
~sjiraff~ Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Mye bedre takket være akupunktur. Var dårlig nå også men kan ikke sammenlignes med første svangerskapet.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Venninnen min fikk tabletter mot kvalmen, de fungerte veldig bra.
@--->---- Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 jeg kastet opp de første 6 mnd i første svangerskap. var grusomt. raste ned i vekt. var like før jeg ble innlagt på sykehus. lova meg selv å aldri bli gravid igjen. men det ble jeg og andre svangerskap kastet jeg ikke opp en eneste gang. var ikke spes kvalm engang.
På vei igjen <3 Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Var innlagt 2 ganger med førstemann. Spydde sikkert 50 ganger for dagen. Hadde ikke krefter til å gjøre noe annet enn å ligge i sengen å spy de første 6 månedene. (til hun ble født, altså) Med nr 2 spydde jeg 2 ganger, men de to siste spydde jeg endel de første 16 ukene, men ikke i nærheten av så mye som med første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå