XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hei! Hvordan gikk det i dag?? Fikk brevet mitt i dag jeg, hvor det står at man skal møte opp dagen før 11:40 og er ferdig i 15 tiden!!?? Jeg var ikke så lenge sist gang, var du der så lenge nå? Hva gjorde du egentlig??
pandabjørn Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 heisann! vi også hadde time 1140 fikk snakke med ei jm tror jeg og legen i 6 etg...alt var unagjort på 30 min i 6 etg så var vi i 1 for å ta blodprøve så i 4 etg, men ble hendvist til 6 igjen og der satt vi fra kl 1230 til 1430 da kom først anestesilegen! var inne hos henne i 10 min så dro vi hjem.. i 6 etg tok de blodtrykket og så tok legen ul for å se hvor stor linnea var han måtte ha regna helt feil hehe for han sa hun var 3700! for 2 uker siden var hun 3100 så det blir spennende å se i dag hva hun veier blir kanskje tatt ved 11 tiden fikk ikke noe klokkeslett dessverre skal være på føden kl 0730 bare en time til.... det er ei til som også skal ha ks i dag og hun blir tatt 3 uker før termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå