♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Fredag 16.11 på terminen kom lille prinsen til verden kl 22,52 Han veide 3550, og var 50 cm lang. 34 rundt hodet. Begynte onsdag kveld med rier. kl 05 dro vi på sykehuset til sjekk da de vrar så tette og vonde. Hadde da 1cm åpningg. Tilbake kl 11, da var det 2 cm. Kl 09 på fredag ble jeg lagt inn på føden med 4 cm åpning. Jeg hadde sterke fine rier og de var tette med problemer med åpningen(den tok tid) men fikk drypp for å hjelpe til litt. kl 20 fikk jeg epedural, noe jeg egentlig ikke fikkk pga at de kunne sinke dette enda mere. men jeg hadde så sterke rier og begynte å bli sliten. så de økte heller dryppet. Da følte jeg meg helt i himmelen når jeg fikk det. Smertene forsvant, kjente kun press mot rompa når riene kom. Kl 21.30 hadde jeg 10 cm åpning og fikk presse. kl 22.52 ble prinsen vår tatt med vakum da han kom med nesa opp. Men det gikk bar og han fikk bare et lite sår i hodet som er på vei vekk nå.. Vi er så stolte så. Han spiser og sover og er helt til å spise opp..
EtMirakel Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer så kjempe mye med lille gutten deres:D
pandabjørn Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 gratulerer så mye med gutten din.. i morra ser jeg jenta mi
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer så mye med lille gutten... =o)
Dunkelranunkel Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Åh gratulerer så mye, kjempe koselig. Har dere bestemt dere for noen navn enda da?
Trebarnsmamma30 Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Gratulerer med vel overstått fødsel, og en liten gutt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå