Gå til innhold

Hvilken barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags barnevogn er det liksom som gjelder nå om dagen?

Har et barn på 10 år fra før... og da var det BAARE Simo som gjaldt, men tidene har vel forandret seg endel...?

Hvilke merker er det som er bra nå? Hva er best-i-test osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, men her hvor jeg bor er det Emmaljunga som gjelder (foreløpig i hvertfall)

Har i hvertfall vært det siden jeg fødte førstemann i fjor!!

Aner ikke hvem testvinnerne er, men ser det er mange Emmaljunga i Vestfold i hvertfall.. (kan jo være at det er dem jeg ser siden jeg har den selv.)

Jeg har Edge Duo, og for å si det slik så hadde jeg ikke kjøpt den skulle jeg hatt ny vogn nå...

Hvis jeg skulle hatt ny vogn hadde jeg nok valgt Simo...

Skrevet

Her jeg bor er det veeeldig mange som har Simo kombivogn, jeg har det selv også. Men jeg syns Emmaljunga sine vogner er fine også:) Så hadde jeg ikke valgt Simo, så hadde det sikkert vært ei Emmaljunga i huset her også:)

Skrevet

Mamsen&BBerfødeklar!! Hvor mye ga du for din Simo vogn??? HAr veldig lyst på en slik...

Skrevet

Nå har jeg selv (foreløpig;) ingen nevneverdig erfaring med barnevogn, men endte opp med å kjøpe Emmaljunga City Cross med City Bag, og jeg gleder meg masse til å bruke den. :-) Jeg leste mye rundt på nettet, både i Norge, Sverige og Danmark før vi kjøpte barnevogn (er norsk, bor i Malmö og studerer+ arbeider i Danmark), og den fikk generelt best 'score' på det meste.

Skrevet

Vi har kjøpt Teutonia Spirit S3! :)

En skikkelig tøff og kul vogn som er skikkelig god å kjøre!! :D

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross med løs hardbag grunnet god omtale, god pris og kvalitet. Den står pakket ned i en eske på soverom 2, og skal prøve å styre meg og la den stå sann frem til jul i det minste- grunnet plassmangel. Men vil gjerne test-trille hjemme jeg og.... :)

Men ikke fått bagen enda, og skal hente basen til Maxi Cosi på butikken etter jobb idag.

Skrevet

Simo en den eneste vognen som er vann- og vindtett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...