Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Mannen er på jobb, han jobber skift. Søndag, natt til mandag var han ferdig klokka ett på natta men var ikke hjemme før i halv fire fire tiden. Hans unnsyldning: Vi(han og en kollega) blei sittende å prate. Dvs han dro da de andre var ferdige på jobb. Jeg kjenner denne kollegaen, og jeg veit ho sliter litt på hjemmefronten, og ho bruker å snakke med min mann om dette, og det er helt i orden for min del. I går så sendte jeg mld til denne kollegaen og sa til ho at ho måtte sende mannen rett hjem, for jeg sover ikke når han ikke er hjemme. Og det var helt greit, snakka også med ho i dag, og vi har en god tone, og er gode venner rett og slett. Så snakka jeg med mannen for en stund siden, og han var veldig rar i forhold til det han bruker å være, apurte han om når han kom hjem i natt, og fikk til svar at sikkert sånn i to tiden. Jaja, sa jeg, virker som om du ikke vil komme hjem til oss. Nei,, dere sover jo bare...haha.... kjempe vittig. så skreiv jeg mld til han etterpå om at han virka så rar og ikke vanlig liksom. Men han sa at det ikke var noe,, han hadde bare problemer med magen og hadde flydd litt på do. men det var ikke noe mer......men her sitter jeg da og ikke tror helt på det, har en helt jævlig følelse i magen, og jeg satser bare på at jeg har den følelsen pga av at jeg ikke har sett han siden lørdag.....har vært avgårde når han har stått opp for å gå på jobb.....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. november 2007 Ingen som har synspunkter til denne stakkars damen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå