*ale* Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er vel sikkert varierende fra skole til skole.. men lurer på om det sånn jevnt over er vanlig med Lucia feiring i skolene? Må i såfall få kjøpt sånn kjoleting
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Her har det vært Lucia hvert år fra første klasse Veldig koselig tradisjon.
Elletuppa Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Nei kan ikke si det, har hatt skole barn i mange år nu og har ikke vært borti lucia feiring på skola.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Du trenger ikke kjøpe "kjoleting". Et billig hvitt bomullslaken klarer seg veldig godt. En lengde "juletreglitter" og vips! Så fin, så! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå