Gå til innhold

Dere med skoleunger... Lucia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel sikkert varierende fra skole til skole.. men lurer på om det sånn jevnt over er vanlig med Lucia feiring i skolene?

 

Må i såfall få kjøpt sånn kjoleting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært Lucia hvert år fra første klasse :) Veldig koselig tradisjon.

Skrevet

Nei kan ikke si det, har hatt skole barn i mange år nu og har ikke vært borti lucia feiring på skola.

Skrevet

Du trenger ikke kjøpe "kjoleting". Et billig hvitt bomullslaken klarer seg veldig godt. En lengde "juletreglitter" og vips! Så fin, så! :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...